17 september 2008

Top Model



På mandag var det Top Model , noe som er veldig gøy. Men jeg må si jeg blir ganske irritert på hvordan Vendela oppfører seg ! Hun er frekk , gir nesten ikke jentene en sjanse , jeg vet jo at modellyrket skal være tøft , men Vendela var bare frekk , go det hun sa ''jeg er ikke her for å være deres venn''. Jeg vet hun ikke er der for å være vennen dems , men det er jo ikke sånt man sier! Hvis du ser på americas net top model , så ser du jo hvor hyggelig Tyra er mot jentene , noe Vendela ikke er !! Såklart , Vendela er jo flink modell men....

Også var det Jan Thomas og Christina..
Christina hadde meldt seg på for 3 år siden , og da var hun jo SYYYKT tynn , og kom derfor ikke videre. Og i år kom hun videre , men så for hun beskjed om at hun er tjukk , wtf ?! Hun så jo faktisk normal ut! Og tenk på hvordan folk blir påvirket av det da , hvis en normal jente får beskjed om at hun er for tjukk ?! Og Christina hadde nok anoreksi før , når du så hvor sykt tynn hun var. Stakkars jente. Jan Thomas er tøff , men det der var bare slemt !
Man kan vel ikke si at hun er for tjukk ?

4 kommentarer:

Emelie sa...

Jeg syns Vendela oppfører seg idiotisk!! jeg takler henne ikke:S jeg syns ikke hun skal være med i top model i det heletatt!

Anonym sa...

enig ass ! :D stakkars jente ;P
-hanna

Anonym sa...

hun er ikke feit. jeg vet om mange blubber, og hun likner ikke på noen av dem:'(

Emelie sa...

Snakker for det meste norsk=) men kan hende det blir litt svensk noenganger:P