19 august 2008

Skole og buss

Gud , som jeg hater skolen for tiden ! Ikke bare hadde jeg dobbel time norsk idag , jeg hadde dobbel time matte og ! Som om det ikke er ille nok har jeg verdens verste matte lærer ! satan. Haha , dette var litt morsomt: Etter skolen skulle jeg og Frk.Holm ta bussen hjem fra skolen , og jeg hadde ikke penger så jeg betalte ikke. Og når vi kom ned til ski sentrum og bussen stoppa sa busssjåføren høyt ut i bussen ; HA DEG UT !!! DU FÅR IKKE LOV TIL Å TA BUSSEN GRATIS !! GÅ UT NÅ !. Haha , det var litt flaut. Jeg ble litt redd xD Men , det er ikke min første buss flause...For å si det sånn xD HAHAHAHAHAH.

1 kommentar:

jj101 sa...

Hey its jedaweda from stardoll umm i dont need to pay to ride my big yellow school bus home. but ummm i have one of these things now and umm so check it out thnx
love,
Jedaweda